Holme and Konny

2009-05-04 11:23:56

Hallå! Vaknade för en halv timma sen ungefär. När jag vakna så kunde jag typ inte få upp ögonen.. ögonlocken är jätte svulna & röda. Jag vet inte vad det är, att man gråtit & gnugat sig i ögonen så allt smink far osv, eller är det för jag tvättar bort sminket med tvål? Eller är det pollen. Aja hoppas det blir bättre så fort som möjligt.

Idag blir det att vara med Jenny, vi ska nog fara en sväng med moppen. Sen lite senare så ska jag hinna träffa Kim också, jag är inte så smart och bestämmer med båda två, & jag vill inte dissa någon av dom, för jag orkar som inte att någon ska vara sur, så då får det bli att vara med båda. Ringde Jenny nyss, & hon lät ganska nyvaken när hon svarade.. hon vaknade NU, den lite skit ungen. Men vi ska fara en sväng till stan tror vi. Pusspuss


               
                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback