Sjuklingen

2009-05-28 12:34:29
Hallå. Sitter här för mig själv & hostar & snorar medans ni är i skolan antar jag, var skönt att få stanna hemma idag & sova till 10 & sen bara ligga & se på tv. Justja igår såg jag ju Twilight, den var faktiskt mycket bra, men inte sådär bra att det är den bästa film som jag sett, men den var bra! Idag blir det att bara mysa hemma & se på film & plugga lite också. Sen efter skolan ska Kim komma hit en sväng, han måste ju kolla hur det är med sin flicka :]?

                                  

                                                                       Bjuder på en bild jag tog igår

Kommentarer
Postat av: pia

frågestund i min blogg:)

kolla gärna=)

2009-05-28 @ 14:43:50
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback