P E A C E

2009-05-17 11:13:11
Hallå alla kära bloggläsare. Har nyss gjort mig klar, sminkad & fin! Ska snart på ica med mamma, min mamma ska till stockholm idag, så jag kommer inte träffa henne förrän på fredag. Så det är bara jag pappa & Albin hemme i veckan. Men alltså jag har ganska brottom så jag hinner inte skriva så mycket just nu, jag skriver senare idag. Men jag kan bjuda på dagens outfit. PEACE

                         

                                                     Kofta som jag knytt - H&M
                                                     T-shirt - H&M
                                                     Några gammla jeans som jag klippt i

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG KLIPPTE :O

2009-05-18 @ 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback