O N S D A G

2009-05-21 00:46:52

Kom just hem från Sörböle discot, man kan ju säga att det kanske inte var det bästa som jag varit på men det funka. Där träffa vi bland annat : Jenny,Matilda,Alva,Lisa, Julia,Timpan,Rickard,Jesper,Elias. Efter vi varit på discot så drog vi till någon lekpark & snacka om allt möjligt. Sen tyckte vi att det börja bli drygt så vi drog till timpan. Där så satt dom flesta & massera varanda & killarna knäppte upp bh:arna på tjejerna. Men jag & Anna låg typ på golvet & halv sov. Zzz
Spårat trött är jag, jag sak typ sova nu. Eller först ska jag ta mig något ät äta.

Imorgon på dan så har jag ingen aning om vad jag ska göra, vill nån göra nått så ring mig. Kim kommer typ hem vid 6 imorgon så jag tror jag ska vara med han då. Men nu ska jag sussa, skriver imorgon.

                                       
                                             

typ glad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag läser din blogg varje dag! Den är så jäkla bra! :]

2009-05-21 @ 11:23:50
Postat av: M o a

så söt bild :)

2009-05-21 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback