Jiddra inte med Emmy

2009-05-24 00:52:28
HejHej! Idag så har min dag varit mycket bra, vaknade upp hos Kim, vi sovde till klockan 12 idag, så det var skönt att få sova ut igen, jag är vaken så sen på kvällen nu för tiden. Senare mot kvällen drog mamma & pappa till pappa & Lars 40 års fest, det är i det vita huset breved folktandvården, så om ni cyklat förbi & det låtit mycket osv, så är det dom som är där å har party! Efter ett tag efter vi sutit hemma & sett på robinson så drog vi & kolla lite där borta på festen, men det var inte så kul så vi drog igen. Låg hemma hos mig & myste lite, sen skulle Kim hem så jag sa hejdå till han. Sen kände jag att jag vart förjävligt hungrig så jag & Albin tog min cykel drog till festen & käkade lite gooo midda igen! Sen så nu är vi hemma & ska snart gå & se jiddra inte med zohan & äta chips, nu ska jag gå till broshan ha det.

                                    
                                        Inte direkt den nyaste bilden må jag ju säga men jag älskar er tjejer

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUMPA:S

2009-05-24 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback