Hårborttagning - Beauty Quick

2009-05-16 15:28:37
Nu är jag duschad & fönad. Är leen som en lite bäbis, jag har användt min Hårborttagning - Beauty Quick, den är så sjukt bra, ALLT hår far bort. Du måste pröva den! På vårmässa fick man allt detta för 300kr. Då sparade jag 100kr,


mjuk - lätt -smärtfri Med Beauty Quick kan du smärtfritt ta bort oönskat hår. Beauty Quick har flera funktioner, förutom att den tar bort hår på ett mjukt, snabbt och smärtfritt sätt, ex-folierar den även huden. Den tar bort gammalt hudlager och den nya huden ser mjuk och fräsch ut. Användning Viktigt att veta innan användning: torka huden, använd inga krämer, salvor eller andra kosmetiska produkter!Depileringen ska endast utföras med cirkulära rörelser och med ett lätt tryck. Upprepa denna procedur flera gånger i alla riktningar tills allt hår har tagits bort. Beauty Quick depilationsdynor är lämpliga för en hårbarttagning för både män och kvinnor, men inte för hår på huvudet eller skägg. Beauty Quick depilationsdynor rekommenderas inte för personer som lider av hudsjukdomar, diabetes eller som har öppna sår. Vid tvivel, fråga din läkare eller apotekare. Beauty Quick

förpackning består av:
  • 1st stor dyna
  • 1st liten dyna
  • 4st stora extra kristallskivor
  • 3st små extra kristallskivor 249kr
  Beauty Quickset Refill består av:
  • 5st stora kristallskivor
  • 4st små kristallskivor 149kr


http://www.sableline.se/?pid=353635

                                     
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback