Hampus the king

2009-05-04 00:54:23
HejHej alla. Sitter nu & snackar med min käre vän Hampus som läser min blogg dagligen, han älskar den! HAHA han diggar/älskar också min pappa, han skriver massa fina komentarer att jag ska hälsa till han, sött. Men ifal ikväll så har jag bara varit hemma, har varit lite deppig som ni såg i ett inlägg, men det orkar jag inte ens snacka om. Imorogn är det måndag & vi är lediga, guud si så skönt. Ska sova läääänge imorgon tror jag, eller jag ska. Men jag brukar inte sova så länge faktiskt.

Broarna på tisdag... fyfan, jag som är så jävulskt otränad nu. + det är så mycket pollen ute nu & jag är så alergisk så det kanske int ens kommer att gå att springa om jag känner av det för mycket, men vi får se. Jag börjar käna mig förkyld/sjuk, det är många som börja blir sjuka nu :/

Aja men nu ska jag klicka vidare kram, bjuder på en bild på Hampus the king. 

                                                                             
                                                                      
                                                                     Emmy & Hampus = GLUGGARNA♥

Kommentarer
Postat av: jöGG3_lover95

hahahahahaha :]

2009-05-04 @ 00:56:31
Postat av: jöGG3_lover95

COLA&JÖRGEN4LIFE<3

2009-05-04 @ 01:09:04
Postat av: Anonym

HAMPUS :D

2009-05-04 @ 11:34:41
Postat av: Anonym

din blogg äg :)

2009-05-05 @ 15:42:31
Postat av: Anonym

din blogg äg :)

2009-05-05 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback