Glädjespridare

2009-05-07 06:59:42
Yeeeeeeeeeeeeees, handbollen igår gick ju toppen! vi vann 11-10 till oss, sen slutade med att vi hade straffar mor föräldrarna. Satan vad vi ägde.

Efter allt var klart så vart det fika & utdelning av medaljer & ett litet diplom. Medaljen är sen seriespelet då vi kom trea, på diplomet så stod det ett  ord om hur man var som spelar & motivering. Mitt ord var Glädjespridare,min motivering var typ ''Jag valde glädjespridare för att du är alltid så glad & du får alla i laget att skratta & man blir så glad när du kommer på träningarna, det vart så tråkigt när du slutade där ett tag,'' Så var det :)

Men herregud nu måste jag gå & sminka mig, det är skola idag ju.... kul.. nej? Kram

                  
                                                eh spårat fult kort men. Love U gilrs.

Kommentarer
Postat av: älvi

min gurka för fan :D

hahahahahahah muren ;)

2009-05-07 @ 08:27:52
Postat av: älvi

min gurka för fan :D

hahahahahahah muren ;)

2009-05-07 @ 08:28:05
Postat av: emilR

OFTA STOOR AGNES SPELAR I ERAT LAG :O

2009-05-07 @ 16:57:06
Postat av: Anonym

STOOR AGNES

2009-05-09 @ 11:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback