Tisdag (Stockholm)

2009-03-02 19:40:02

Heeej alla :) Jag har inte skrivit så jätte mycket, det har varit så mycket nu. Mamma,pappa,Albin & Kim kom ju i lördags, vart jätte glad när dom kom kan jag ju säga. Men nu ska jag försöka skriva på kvällarna för på dagen så hinner jag aldrig. Idag så vaknade jag & Kim klockan kvart över sju på morgonen, vi kunde inte somna om sen för vi är så sjuk förkylda så det går int dit en till. Jag har blivit mycket dålg på att blogga nu, men jag ska bättra mig, jag lovar! Men idag så har vi varit inne i Stockholm city och gått i affärer & ätit på mcdonalds. Jag köpte en jätte fin tröja från gina, sen så har jag hittat jätte mycket annat som jag ska köpa sen. Imorgon så ska jag klippa mig... Jag är både glad & rädd, för nästan alltid när jag klippt mig så har jag bivit onöjd. Men jag ska klippa snelugg sen så ska jag klippa upp det & tunna ut håret mycket, tror ni det kommer bli bra? Jag ska ju färga det mörkt brunt sen efter jag klippt mig också tror jag. Jag vet några som hat tjatat om att jag ska göra det så jag må väl göra det nu:) Men nu ska jag gå & se på tv med Kim,Albin & pappa. Slänger in två bilder från idag också, pusssss / lillemmy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback