Tisdag

2009-03-17 16:54:23

HEEEEEEJ BLOGGEN! Var jätte längesen jag skrev, jag vet att jag måste börja skriva oftare. Sen kanske det är skönt för er som läser min blogg också att få ett break någon dag så ni slipper ligga efter i bloggläsningen. Men idag så var det en helt vanlig skoldag, jätte tråkigt! Ikväll så blire antingen att blugga matte annars så ska jag kanske följa med Jenny & se damerna i handbollens match, jag tror det blir att hänga med Jenny till matchen orkar inte med matten.. fast jag måste! Men vi får se hur jag gör. Men sen så senare ikväll så är det ju That's Amore klockan 22:10 på mtv. du kom väl i håg den lilla Italienaren från Tila Tequlia? Nu ska han också leta efter kärleken på mtv. Nu är det bara 2 tjejer kvar, jag vill lätt att Kim ska vinna, Satan vad bra pogram, me like. Men nu ska jag göra annat, byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback