Söndag

2009-03-08 22:47:38
Idag så vaknade jag upp med Kim, vi vaknade ungefär vid 10 kanske. Eller det var han som väckte mig,. som vanligt . Men sen så for vi till stan & köpte present till Kims mamma, det vart ett par jätte coola solglasögon från glitter. Sen så for vi till subway och åt, jävligt gott! Sen for vi hem. Det känns så tomt utan han nu, för vi har ju varit med varandra i en vecka nu & sovit med varandra i en vecka också., så det känns lite tomt att gå och lägga sig & han ligger inte där, men men :) Just nu så håller jag på att se Beck med min lillebror men det är paus just nu. Skola imorgon, fyfan. Jag känner inte peppen för det kan jag ju säga, jag tror inte det är någon annan som gör det heller. Skulle inte sitta fel med en vecka till med sportlov. Men nu ska jag gå & se klart, kramkram / lillemmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback