Skrattsjukan

2009-03-31 20:21:30
Helloo. Kom just hem, har varit på Kims innebandy. När jag var där så snackade jag lite med Emelie & Emil, skrattade inte lite om jag säger så. Skrattsjukan kallas det, men Skratta är nyttigt då lever man längre.. hmm då kommer jag leva jävligt länge. good. Imorgon så är det onsdag.. yes det är en bra dag, det är en kort dag. Jag slutar klockan halv två då + att jag har bild i slutet. Mycket skönt, fast det blir att plugga SO när jag kommer hem. Ikväll så är det andra avenyn så det ska jag se. På fredag så far min älskling till umeå med innebandy laget.. jag kommer sakna han, fast han ska typ vara borta i 3 dagar men.
På fredag så ska jag vara med josse, satan vad kul alltså jag har saknat hon som fan. Sen så hinner jag vara lite med Kim innan han far också, så fredagen ser mycket bra ut! Men nu ska jag dra. PEACE!




                                   
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: nilsson

cool bild =)

2009-04-05 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback