Onsdag

2009-03-18 16:04:37

HejHej alla. Idag så har vi hafr frilufsdag på våran skola, jag,Rebecka,Anna,Ida,Fanny,Antonia & josse hade valt att man skulle gå en jätte lång promenad ( jävligt lång ) Sen så efter det så var det friskis & svettis i en & en halv timma. Känner mig jävligt bra nu, har redan träningsvärk i magen & låren känner jag. Men det är ju bra :] Läste nyss på aftonbladet att det kanske ska bli 18-årsgräns för energidrycker, bland annat Monster, Burn, Red bull och Battery. Alltså fan heller det gör dom inte:O man klarar sig inte utan det. Det är tydligen massa lärare som säger : Energidrycker gör skolbarnen "tokiga" och "stirriga". vad äre för nå skit snack. Men,men hoppas det inte blir så. Men nu ska jag gå, jag skriver ikväll.




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback