Laaan ♥

2009-03-28 11:43:46
Hallå i stugan! Förlåt för jag inte har skrivit på typ tre dagar men det är så att våran dator har gått sönder & är på lagning. Men nu har vi kopplat in våran gammla dator, det är inte direkt den nyaste..men det får ta & duga. Men jag kan inte vara inne på msn & det suger!

Gårdagen vart mycket rolig. Eller kvällen började med att jag,Alva,Jenny & Lisa for till ett knatte disco i kåge som sög så vi for hem, eller dom for till ett annat disco & jag for till Agge.

 Det var ju lan hos agge & vi var inte lite people där kan jag ju säga det var fuuullt hus, typ 13 pers. Jag, Antonia, Anna S, Fanny, Ida, Anna, Frida, Viktor, Kim, Agge, Veronika, Linke och Kostas. Det var killarna som lanade & vi tjejer spelade rockband, satan vad vi ägde. Anna w har tagit lite kort från lanet så jag be henne skicka lite bilder sen, eller så om hon lägger in på sin blogg så kanske jag snor någon hihi. Så det kommer bilder sen hoppas jag. Sen när klockan vart vid 01:00 så kom mamma & hämta mig. Det var bara Anna W & Ida av tjejerna som sov där. Idag så ska jag städa mitt rum, STOR STÄDA. Sen efter det så skulle jag varam med Kim, hoppas han inte är för trött nu gubben. Men nu ska jag äta något sen blir det städa. Ha en bra lördag & glöm inte att det är idag man ska släcka alla lampor & tvaparater osv! Peace




Bjuder på en bild från gympan när jag,Rebecka
Anna & Antonia skulle ut & springa. Jag vart jävligt
rädd när jag klättrat upp en bit. Ni är bäst tjejer

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAH det ägde!

älskar er<3

2009-03-28 @ 14:16:17
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback