Inte alls okej

2009-03-30 07:34:46
ååååh idag är det inte alls okej! Har jätte ont i magen, usch säger jag bara. Men annars så är det okej. Gårdagen var mycket bra, vaknade upp med världens bästa älskling & sen så var jag med han hela dagen, vi köpte godis & såg på hockey osv. + Att vi här hemma var jätte duktia & släckte allt i huset & tände massa ljus, fast vi fuskade med en tv för vi ville se robinson :]

Idag så blir det först skolan, sen efter skolan så ska jag hem & plugga till So provet. Sen senare ikväll så ska jag & Kim & hans mammi fara & träna på campus, det blir bra & det behöver jag! Men nu börjar klockan vara mycket måste gå nu.


                            
                                                         Älskar dej utav hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback