i hope it will be a good day

2009-03-21 11:41:59
Vakna klockan 8 men somna om snabbt igen till 10, sen så tog jag precis en lång dusch. Passade på att skrubba ordentligt, lägga på en ansiktsmask, hårinpackning och raka benen.Nu känner jag mig riktigt ren.
 
Gårdagskvällen vart riktigt bra, jag & min älskling var ju på bio & såg wallander. Den var faktiskt mycket bra, den rekomenderar jag till dom som inte har sett den. Tanten som vi satt breved var lite smått gulli tycker jag hon satt mest och höll för ögonen & höll i hennes mans hand! Nu Ska jag äta frukost eller det kanske blir lunch, sen så blir det att göra mig klar. Kanske ska förbi stan tvärt & sen senare ikväll så tror jag att jag ska sova hos kim + att jag måste hinna träffa konny innan hon far till hemavan. Men ni få ha en bra lördag kram. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback