Hon som älskar att vara på willys

2009-03-25 20:09:09
Kom nyss hem, har varit ute med mamma & pappa & handlat på Willys, varit på Albins hockey + att vi har tvättat våran fina bil! Serriöst jag älskar att fara & handla på willys, det är så spåårat roligt, allt är så billigt & det finns så mycket, haha. Jag & pappa går bara å plockar & her ner i korgen när inte mamma ser. Efter det så for vi & tvätta bilen, det är också en sak som jag älskar att göra, det har jag gjort sen jag var liten. Ni vet när man kör in bilen i ett litet garage sen så blir den tävttad, & då tycker jag det var så roligt att sitta i bilen medans & se på alla roliga borstar som tvättade bilen. Men så när vi var där borta så vart jag så sur att man inte fick sitta i bilen medans, jag är fortfarande irriterad för det! Så då fick jag & pappa stå & kolla igenom ett litet fönster iställe. Jag glömmer aldrig när jag var liten när jag glömde stänga fönstret så det kom in massa vatten haha. Men nu ska jag gå & se på tv med mamma, haregött peace!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

de äg !

2009-03-25 @ 20:16:11
Postat av: Anonym

de äg att tvätta bilen :) !

2009-03-25 @ 20:17:02
Postat av: hy

Hehe ren bil ;)

2009-03-25 @ 20:32:31
Postat av: Erydén_

hihihi :D<3

2009-03-26 @ 17:37:32
Postat av: Anonym

heheh :)

2009-03-28 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback