Fredag

2009-03-20 15:21:06

in the fucking school, Verkligen inte gjort något i skolan. Eller vi har fått veta vad vi fick på vårat prov i engelska & jag säger bara en sak. HELVETE! Då kan ni nog lista ut hur det gick antar jag. Men nu orkar jag inte tänka på det något mer, jag blir bara arg. + att vi har sett en bra film, eller jag tycker då den var bra.. man börja ju nästa gråta där i slutet av filmen. Men ifal så hette filmen gökboet. Ni borde se den. Men annars ikväll så vet jag inte riktigt hur det blir, eller jag vet att det inte blir pan för josse skulle vara med emmeli, så jag & Kim ska typ fara på bio tror jag. Så det blur super!
Bjuder på ett klipp från filmen. Ha en bra fredagkväll Peace and love.



Filmen ser kanske dålig ut men det är den inte. Just det där klippet var jätte
sorligt. Men ni måste se filmen för att fatta. ( ni får ursäkta den galna musiken i slutet haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback