kom tillbaka...

2009-06-19 00:56:10
Nu har jag fått veta hur man kan ta reda på hur man kan se vem som skrivit anonym. Men jag fattar typ ingenting, så det var inte så lyckat. Men tack Maria ändå.

Ikväll så har jag varit med världens bästa Jenny. Vi har varit på stan & letat bekini åt henne, vi hitta 2 stkn, jätte fina. Sen lite senare mot middagen så drog vi till vb ( vitbergsbadet) Det stängde 18:00 & vi var där 17:30, lyckat. När vi kom dit så fick vi inte komma in för dom skulle stänga på 15 min. Men vi sa - snälla,snälla. Sen så gav hon upp & sa okej då bara ni är ute här ifrån fem i. Så vi han bada i 15 min ifal. Träffade Robin & kenny, men vi han bara säga hej.

Har nu gått 3 dagar utan dig, skit jobbigt. Saknar dig så otroligt mycket. Hoppas du kommer tillbaka snart.

                                  
                                                                                  vad glad jag var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback