Miss you

2009-06-17 16:46:28

Hej alla glada. Eller jag antar att dom flesta är glada. Själv så är humöret inte i topp. Försöker så gott jag kan, & jag försöker att aldrig vara ensam hemma osv, för då är jag bara själv & är ledsen. Så jag har tillbringat min dag med momme & Mamma, vi for & åt på stan. Jätte gott, kyckling tacos. Sen gick vi runt lite på stan osv. Fick 250 kr av momme, hon tycker jag skulle göra något roligt nu när jag är så ledsen. Så tack mormor. 

Igår så klippte jag mig. Vart kanske inte så bra, men aja det får duga. Jag orkar verkligen inte bry mig ett piss hur jag ser ut just nu. Före jag klippte mig så stod jag inne på ck & vänta på mamma så kom Robin, så jag snackade lite med honom. Robin är han som jag lärde känna på moppekursen. Skit snäll grabb. Tack för du stöttar mig ifal grabben, & tack till alla andra som stöttar mig.. & säger att han kommer nog tillbaka. Jag hoppas verkligen han kommer tillbaka till mig.

                               
                    Det röda hjärtat som ni ser. Det gjorde Kim till mig på slöjden någon gång i sluav 7:an 
                    Jag minss när du kom springandes mot mig i korridoren & gav mig en puss & hjärtat.
                                                    


Kommentarer
Postat av: pia

fan vad jag tycker synd om dig:(

jag trodde typ aldrig att ni skulle göra slut, ni passa som handen i handsken

2009-06-17 @ 18:15:13
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: anonym medborgare

har nån dött?

2009-06-17 @ 21:49:35
Postat av: ...

stackare ni passar så bar ihop gerej kim

2009-06-18 @ 22:44:01
Postat av: josse

men för fan kan alla anonyma sluta komentera!om ni har nånting att säga, så snälla skriv ERA NAMN.



älskar dig emmy <3



2009-06-19 @ 19:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback