Undrar om dagen kommer...

2009-06-21 20:37:54
Går bra för bloggen nu. Det är ju kul. Snart drar jag till Stockholm, om 2 veckor ungefär. Blir att åka tåg i år. Skönt att inte sitta i en varm bil i 10 timmar. Så det blir natt-tåg. Ingen Kim ska med ifal... han skulle ju kanske följa med, men nu blir det ju inte så. Tråkigt. Blir skönt att komma bort från det här stället. Sen drar jag nog till stugan snart i några dagar, klarar fan inte av att vara här i en sekund till snart. Me nu ska jag se en film med mamma som börjar på 3:an. Jag skriver nog ikväll.PZ

                                              
                                                  Mycket gammal låt. Lyssnade på den mycket ofta förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback