Opps

2009-06-15 11:04:00
                 Tänkte vara lite elak & visa lite gammla bilder på min kompisar som jag hitta på min dator!
                                                 Men det är dålig kvalla på vissa, men skitsamma

                                           Jesper                                                                Elias & Josse
 
                                       Danne Å                                                                        Matilda C
 
                           Linke, Joel & Rasmus                                                       Joel
 
                                        Camilla                                                                   Sandra
 

Kommentarer
Postat av: jonkeboiiii

Haha men va :(

jag är baaa fu l:]

2009-06-15 @ 17:55:23
URL: http://jonkeboii.blogg.se/
Postat av: ciindra

jag var fan vacker:D

2009-06-15 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback