Midsommar

2009-06-20 18:29:40
Kom hem från stugan vi varit i för ett tag sedan. Det var helt okej där. Fick vara med Sanna, & hon fick mig verkligen att skratta, så det var toppen. Men det klart jag vart lite ledsen då & då men hon fick mig att skratta dirr. Tack Sanna. Sen tack Robin för du finns! Men nu tänkte jag visa lite bilder från igår. Skriver kanske ikväll vi får se. kram


               
                                                                                   Bror & Filip
                                 
                                                                                       Filppa
                                  
                                                                                            Sjön
                                  
                                                                              Mamma & pappa
                                 
                                                En ödla som grabbarna hitta, tror ni jag skrek?
                                 
                                                                                       Sanna
                                
                                                                                vattenrushkanan
                                
                                                                      Emmy sover middag
                               
                                                                              Ingen komentar
                               
                                                                                               Vicky
                                
                                                                                     Mitt riktiga jag
                               
                                                             Jag & Sanna ( jag ser skit drågad ut )
                                
                                                                             Filippa

                              


Kommentarer
Postat av: Mich

Hejj emmy:*

Vars e kortet på vattenrutskanan tagen?

Såg ut som de va typ hos mna grannan typ.

Vart lite fundersam<3

2009-06-20 @ 19:37:56
URL: http://mich.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback