L ö r d a g

2009-06-07 01:49:23
Lördag! Har varit en lung & härlig dag. Har sovit länge & bara latat mig idag på dan. For till Josse & Kim lite senare, mycket kul var det!
 
Senare mot kvällen så for jag & Kim till mig, vi har sett på film & sen har vi photoshopa ganska mycket må jag säga. Kim är skit glad att han lärt sig det nu, & han säger hela tiden - satan vad bra jag är, eller hur Emmy? Så söt han är. Just nu ligger han & sover så sött i min sköna säng. Jag kan verkligen inte sova, det sug. Bjuder på en av bilderna vi har tagit ikväll. Sovsött. Ska gå & krypa ner hos Kim nu. Undra om han blir arg om jag väcker hononm...

                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

VEMS JÄVLA TRÖJA HAR KIM????????????????????ASSÅ NÄE............fioehfiowqhwqp

2009-06-07 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback