f r e d a g

2009-06-06 00:32:18
Kom nyss från Kim, vi har sovit mest! Eller vi var först & köpte godis på ica sen for vi till Kim & såg film men vi somna typ på dirr. Både jag Kim & hans pappi. Såg nog ganska gullit ut tror jag.

Annars idag så har jag gått på stan med mamma, fick ett par tights. Det ser ungefär ut som lack tights, men dom var snygga ifal. Sen fick jag en maskara. Tack mamma! Nu känner jag hur mina ögon håller på att stängas igen helt snart, så jag säger godnatt nu & sovsött alla min söta vänner. 

                                            

                                                         Bjuder på en bild på en fräjril som jag tagit!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du tar så fina bilder käraste systerdotter!

2009-06-06 @ 11:52:00
URL: http://www.pysslartagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback