Du är värld guld

2009-06-18 11:20:24

Hello. Vaknade för 10 min sen, första natten jag kunde sova i 3 timmar. Inte så mycket, men bättre än inget. Sovde inne hos min bror inatt med, vill verkligen inte vara inne i mitt rum. Idag så kanske på teater med mamma & Alecsandra & hennes mamma, gullit. Men vi får se. Idag på dan så kommer Kim & lämnar mina örhängen, jag har typ allt hos honom & han har allt hos mig. Men tack för jag får behålla din saker, du får behålla min tröja också.

Tack för du fanns där för mig igår kväll Kim. Tack för du höll om mig, tack för du värmde mig & strök mig på kinden..

                              
                                         Jag kommer vänta... & vänta.... hur lång tid det än kommer ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback