Svaren

2009-07-09 15:55:53
vad är de bästa du har gjort på sommarlovet =)
Varit med Kompisar & badat, sen så är ju inte
sommarlovet slut än. Far ju till stockholm på måndag!

Hur många gånger har du varit kär?
Jag har bara varit kär riktigt mycket kär en gång
& är fortfarande det.

vad spenderar du hälst dina pengar på:)?
Ja, jag spenderar inte så mcyket pengar
eller som Jenny skulle säga - Du är så jävla snål.

favorit klädaffär i skellefteå :D?
Gina & H&m

vad är de bäsat med sommaren?
Att kunna vara ute länge & vara med kompisar
& resa.

längtar du till skolan?
NEJ! Bara kompisarna.

vem gillar du nu? =]
jag gillar inte någon, jag älskar Kim :]

vad har du tänkt gå för gymnasie när du börjar där? vilken linje alltså?
Kanske media, annars vill jag jobba med barn :]

hur går allting med kim :)?

Vi vart tillsammans igår kväll så allt är sjukt bra!

Tillsammans med kim igen? :)
Lägg ut mer bilder?
Favorit klädesplagg?
vilka bloggar läser du? Kända? Vänners?
Har du moppe?

Jo vi är tillsammans igen.
Våran dator är på lagning så det är därför jag inte lagt ut så mycket, men det kommer :)
Vet faktiskt inte! Tycker om så mycket.
Jenny,Mikap,Anna&rebecka sen massa mer vänner orkar inte skriva alla sen så Dessi,Paow
Nää, men jag ska få snart!

Är du och kim tillsammans igen? =)

Jaa :')

vem skulle du ta med dej till en öde ö? :)
Tror det skulle bli Kim eller Jenny

är du nöjd över hur du ser ut?
svara 110 % ärligt

110 % säker på att jag inte tycker att jag ser bra ut!

om du fick se ut som någon av dina kompisar,vem hade du valt då??
Svårt, Jenny såklart? vem vill inte se ut som den flickan..




Väntade inte så länge på att svara, för jag pallade inte vänta!
Men tack för era frågor :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

glad för din skull att ni är tsm igen :D <3

ursäkta att jag är anonym men du känner mig inte, lite komiskt, haha!

2009-07-10 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback