Piss väder

2009-07-08 12:27:04
Hallå! Humöret är skit & vädret lika så. Jag antar att jag är på dåligt humör för vädret är skit, sen vill jag ha tillbaka min dator. Får kanske tillbaka den idag, just nu sitter jag hemma hos mormor, kände bara att jag måste blogga så mamma skjutsa hit mig. 

Gårdagen var mycket bra! Jag & Jenny var & bada på edda, vi träffade två killar som hette Oliver & Jocke som kom från Malmö, dom sa att dom var 14 år men det tror inte jag & Jenny riktigt på. Allt var okej tills vi satt oss i bubbelpoolen & den där Jocke tog mig på röven, fyfan.  Lite senare mot kvällen så for vi & hyrde film, vi hyrde filmen om 50 cent den hette -  Get Rich or Die Tryin. Skit bra film. 

Idag vet inte inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske blir att vara med Konny idag också! 

              






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback