l o v e r s

2009-07-20 11:25:29
Godmorgon lovers!  Solen skiner här i Stockholm ser jag, häärligt!Har inte kunnat blogga, har varit i min morfars stuga & där har dom ingen dator. Förlåt för jag inte sa något! Men,men nu är jag här. Idag ska vi på stan sen blir det grönan, kommer bli toppen. Jag,pappa & Albin ska åka insane.. den värkar så otroligt rolig.

Imorgon kväll så ska jag åka med natt-tåget hem mot skellhell. Så jag är hemma vid 09:00 på morgonen. Allting har varit sjukt bra här, men nu känner jag att jag börjar längta hem, särskilt mycket efter min Konny! Sen så en dålig grej är väl att jag har blivit jätte förkyld, knastrar i öronen & det rinner snor direkt jag tittar ner & hostar som en galning!

                                 

Kommentarer
Postat av: konny

saknar dej med unge :*

2009-07-20 @ 11:32:52
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback