S T O C K H O L M

2009-07-14 09:00:28

Nu är vi framme! Kom hem igår kväll vid klockan halv 9 på kvällen. Har både varit jobbigt & kul att åka tåg & buss, tyckte det var extra jobbigt på bussen för vi satt ju typ still i 5 timmar sen gick bussen sönder så man var tvungen att byta & hålla på. Men nu är vi här ifal.

Själv har jag varit vaken sen klockan 8 för du kom Ella & hoppa på mig! När man är hos sina kusiner så blir det inte att sova länge kan jag säga. Idag ska vi åka med den där stora färjan som jag har visat bilder ifrån, vi ska sova på båten tills imorgon, kommer hem vid klockan 5 imorgon. Men nu ska jag gå & fika & göra mig klar, ska träffa min morfar,puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback