Läs allt om ni orkar!

2009-07-07 14:31:28
HejHej! Förlåt så mycket för jag inte skrivit. Men det är så att våran dator är på lagning så det är därför jag inte kunnat skriva på länge. Jag vet inte riktigt när vi får tillbaka den, men kanske idag eller imorgon, & då blir det extra mycket inlägg & bilder. Men det är så att allt på våran dator har försvunnit, photoshop & massa bilder. Men som turvar så han vi sprara ganska mycket innan den gick sönder, men dom nyaste bilderna som jag tagit är typ borta, jag har varit ganska arg må jag säga.

Under den tiden jag inte bloggat så har det inte hänt så mycket, Kim & kevin sovde hos oss i lördags. Sen så igår for Kim till bårlänge, han ska vara där i 2 veckor. Men som tur är att vi är borta samtidigt, jag far ju till stockholm på måndag. Kim ska också dit, så vi ska träffas där typ, så det blir toppen. Jag ska vara borta i en & en halv vecka ungefär, men jag kommer ändå kunna blogga för dom har dator :)

Men nu ska jag & Jenny fara & bada på edda, det vart inte Vb för det regnar så mycket! ha det bäst :')



                           

                                                     Bjuder på en låt, Jenny hade inga roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback