torsdag

2009-01-22 07:19:02
GORMORGON! åååh vad jobbigt det kändes att fara till skolan, men vad har man för val? Idag så är det kanske inte så jobbig dag,. inte för mig ifal. Först har vi EA sen så äre språka och då ska vi se King kong sen efter det så hinner jag ha matte en liten stund sen så kommer mamma & hämtar mig för jag ska till sjukhuset igen och kolla mina händer osv, han fått ont i dom nu =/ Sen så ska mamma köpa något till mig å äta efter det för jag missar lunchen, sen så missar jag SKRIDSKOR yeeeees. Sen när jag kommer till skolan så är det bara 2 lektioner kvar, jiippiie. Men nu ska jag gå och äta frukost Pusspuss. btw.peppa till fredag Jenny!!

Sötunge


Kommentarer
Postat av: Anonym

TAGGA HOLME ;D!<3

2009-01-22 @ 08:06:28
Postat av: konny

TAGGA HOLME ;D<3

2009-01-22 @ 08:07:10
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback