Torsdag kväll

2009-01-15 22:57:29

Har varit lite deppig dom senaste dagarna men nu börjar de gå uppåt. Men mina prickar blire bara mera & mera av.. inte kul asså! Men skolan idag var som vanligt ifal, lika tråkig som vanligt. Jag borde sova nu tycker jag meeen jag är inte ens lite trött, så då göre ju inget att jag sitter hära '' en liten stund '' Har varit hos Jenny gumman ett tag, hon är ju sjuk så jag gick ner till hon en stund. Kryya på dej gummis! Yeeees imorgon äre Äntligen fredag! Innebär, äntligen helg! Ska nog vara med Kim, jag tror han ska sova hära också. Sen lördag & Söndag vet jag inte vad jag ska göra... vill någon hitta på något?:) Men nu ska jag gå & försöka sova så jag får mig upp imorgon ifal. godnatt vänner!

Fyfan vad sugen man blir när man ser de hära!!!!!<33  lr hur? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback