Tisdag

2009-01-13 12:38:48
Usch, jag som skulle göra massa saker idag då jag kom hem & nu orkar jag knappt slå på datorn.
Dom dära prickarna som jag berättade om som jag fått, jag har fått mycket fler nu och över hela kroppen & det kliar som fan och sticks & det konstiga är att det inte är vattkoppor för det har jag redan haft. Sen så ser jag ut som ett lik i ansiktet & ont i halsen har jag också + feber. Men jag och mamma ska till sjukhuset snart och kolla upp vad det är, hoppas det inte är något alvaligt bara. Men sen idag så blire nog att bara ligga i sängen och se på tv och sova bort febern, men ni kan ju smsa med mig om ni vill - 0730806869.  Ikväll så får jag inte missa att se Andra avenyn, det måste jag komma ihåg. Men nu ska jag gå och se lite på tv innan mamma kommer och hämtar mig, puspuss.


Kommentarer
Postat av: Emillll =)

Emmmy<3 krya på dej och hoppas du blir bäätrreee :D nu skriver jag faktist komentarer :] pussspussss

2009-01-13 @ 14:54:14
Postat av: Anonym

krya gumman,vi kan vara sjuklingar tsm :]<3

2009-01-13 @ 16:09:14
Postat av: konny

krya gumman! vi kan vara sjuklingar tsm:]<3

2009-01-13 @ 16:10:24
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback