Tisdag

2009-01-20 18:07:27
Skrev ingenting igår, men igår hade jag som inte något att säga sen så satt jag nästan aldrig vid datorn heller så det fanns igen lust eller inget tillfälle att skriva något. Men nu idag skriver jag i alla fall. Har dock inte så mycket att skriva idag heller men något kan väl jag alltid komma på, jag menar det finns väl något att säga. Igår så var det ingen vanlig handbolls träning vi var hemma hos våran tränare och såg på handbollen på TV, vi åt pajj och VANILJSÅÅÅÅSS! Jag och alva spåra ganska mycket kan jag ju säga, vi tog ett glas med vaniljsåååååsssss och drack bara sådäraa =] drack typ 2 glas var hehe. Alva du är bäst gumman älskar att tjocka mig med dej. På fredag så blir det pan för mig,. ganska ovanligt jag tycker att pan suger man sitter som bara dära.. brukar inte dansa så mycket för jag suger på det! Men nu peppar jag för det. Lördag så vet jag inte än vad jag ska göra, Alva & Zebbe vill att jag ska vara med dom å kanske nån fler men jag vet inte hur det blir än :) Men nu ska lillebrorchan ha datorn skriver senare ikväll tror jag. Puss på er alla.
- SKA DU PÅ PAN ?



Kommentarer
Postat av: konny

klart som fan jag ska,pepppppppa gumman :D:D:D:D:!

2009-01-20 @ 21:14:33
URL: http://jsoo.blogg.se/
Postat av: ErydéN_

jaaa lilllemmmmmy ;) de skaaa jaa g:D PEPPPP

2009-01-20 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback