Söndag

2009-01-11 14:28:01
Godmorgon världen. Idag så vaknade jag & Jenny klockan kvart i 12 & då gick vi upp och åt lite, sen så duchade vi och sminkade oss & gjorde oss klara. Nu så gör vi inte så mycket Jenny sitter och monterar ihop en låda medans jag sitter och klickar runt på datorn. Senare idag så ska ja vara med kim de har ju inte blivigt förr, så jag ska vara med han efter han åkt skridskor med sina syskon. det blir toppen. Vecka 9 så har vi prao så då ska jag fara ner till min moster i Stockholm & praoa dära, då kan man ju gå på stan osv också. Det tycker jag var ganska smart, men då ska jag flyga ner själv & det har jag aldrig gjort men det går skäkrt bra heh. Har inte så mycket mera att säga tror jag så jag ska nog säga tack och hej =] Skriver ikväll. Puss på er allihopa!

Linus & Kim typ i går :] Stort + på sommaren 07. Saknar det

Kommentarer
Postat av: woffe

hahaha då hade du säkert på dig den bhn sen eller hur ankis :)?

2009-01-11 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback