Prickiga emmy hära

2009-01-13 17:32:33

Nu har jag varit & kollat vad de var för några prickar osv. Men först så stack dom ner en jätte lång tops i halsen på mig så de kom lite spya upp också inte jam,jam, sen så kolla dom febern och jag hade inte så mycket feber & jag var röd halsen. Sen så fick jag ganska många sprutor i fingret och i armarna osv. Sen skulle vi träffa doktorn & han kollade & kände på mina armar,ben,rygg & mage. Sen så sa han att han inte visste vad det var så vi skulle återkomma. Men det var en grej som var lite rolig där borta, det var att doktorn skulle känna i min armhåla :O fråga inte varför. Men när han gjorde de så börja jag stor skratta hahaah, han sa - försöka att slappna av bara.. men de gick inte kan jag säga. Men efter allt så for vi & hämtade ut min medicin på apoteket. Medicinen som jag fick sa dom att man kunde bli trött av & det kan jag säga var sant, fy fan vad trött ja är. Har nyss sätt one tree hill, sjukt bra, & sen senare ikväll blire att se andra avenyn. Men de brukar alltid bli så att när jag sätt de på tv så springer jag ner till datorn när det är klart & ser alla andra på datorn och sen så äre jätte lång tid kvar innan man kan se igen. de sug. Men nu ska jag gå och vila, den dära medicinen kan ju ta sig. Pusspuss, hoppas ni hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback