Onsdag (sova)

2009-01-07 12:01:43
Jag funderar skarpt på att lägga mig & sova,. fast det kan jag inte. Då kommer jag inte somna ikväll, vilket kommer leda till att jag inte kommer orka upp imorgon för att fara till skolan, vilket kommer leda till att det blir bajs utav alltihopa!
Så det är nog bäst att hålla sig vaken! Idag så blir det att fara på stan med kim, vi funderar på att ya bussen till stan för det är ju så jävla kalt ute nu! Men nu ska jag gå och göra mig någon mat till mig och brochan å spela lite gh innan kim ringer. Jag har blivigt värsta nörden haha. Jävligt stolt att jag kör på expert ;]

min lilla modell

Kommentarer
Postat av: mika

nice blogg emmy :)

2009-01-07 @ 17:25:25
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback