Onsdag

2009-01-28 07:43:40
haha fan vad långt jag har kommit mig på 30 minuter. Har hunnit gå på toa, sminkat mig, platta håret,bråkat med albin, ringt pappa och fikat. Idag så blire att gå till skolan för mamma är hemma och är sjuk, men tur att jag inte har så långt till skolan. Alltså ååh, jag vill verkligen ha hål i läppen. jag har aldrig kanske sagt att Alva & jenny tog hål i min läpp i fredags ;] Dom som var på pan såg kanske att jag hadere, men jag var tvungen att ta ut den ju när jag kom hem osv för mamma får ju inte se, hon skulle ju typ döda mej! Men nu har jag tagit ut den för jag fick inte in den själv, alva & Jenny måste hjälpa mej med det. Tror jag ska skita i det. Kanske tar ett nytt senare vem vet. Men nu måste jag börja gå mot skolan. pussheejj

så här såg det ut

Kommentarer
Postat av: ErydéN_

emmy du passar i de som faan :O <3 de ska ja :)

2009-01-28 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback