Måndag

2009-01-12 17:32:02
Helloo alla. Hur äre med er? Med mig äre sådära.. kanske inte den bästa dagen kan jag ju säga. Har fått massa utsalg på armarna vet inte vad det är + att jag är svulen i halsen och sen så äre massa andra saker som jag inte orkar rabbla upp. Idag så var vi och såg en jätte bra pjäs som handlade om en tjej som hade en pappa som drack osv, den var riktigt bra. Sen så var den pjäsen bara för tjejer, så de var bara tjejerna i klassen. Men Kim ska komma till mig snart & vi ska typ bara snacka och myysa antar jag. Men nu ska jag klicka vidare på datorn & sen så vill jag bara säga tack till
Josse,Anna & Rrebecka.. ni vet nog varför. Puss på er tjejer<3


put your hands upp!  Saknar dej Josse, så grymt jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: josse

kommer alltid finnas hör för dej gumman<3



haha söt bild...Saknar dej med!!!

2009-01-12 @ 17:38:20
URL: http://jossseh.blogg.se/
Postat av: rebecka

finns här, det vet du! <3

2009-01-15 @ 21:12:29
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback