Lördag kväll

2009-01-11 00:32:28
Sitter här hemma hos Konny with the bling,bling, vi gör inte så mycket. Jenny sitter och klipper och klistrar hon ska göra någon slags tavla, kommer nog bli jätte fin! Men idag så skulle ju jag & Jenny gå ut & ta kort på DAGEN och vi skulle göra oss extra fina. Sen så när vi var klara vid 3 med allt & skulle gå ut så var det svart ute. Fan. Men vi pallade oss upp till skogen och tog några kort men dom vart ju inte snygga kan jag ju säga, så vi gick hem till mig & tog kort ist men dom bilderna vart ju åt helvete dom också. På mig ifal. japp,japp men ifal så såg jag på tv idag att andra avenyn ska börja om på tisdag,jiippiieee. Så grymt bra det är Såå det ska jag see. På onsdag så har jag & Kim 4 månader, så vi ska ira det på fredag. Jag vet att man brukar egentligen fira när man har ett år eller ett halv år men vi vill fira ändå. Det vart ju int dag heller att jag skulle vara med Kim så de blir nog imorgon efter hans match ist. Men ifal så ska jag sova hos Jenny såå de blir myyyyspyys, ska inte vara uppe så jätte sent för då sover man bort hela dagen å de är inte roligt, nog för att jag gjort det ganska mkt men hehe. Men nu ska jag sluta skriva.  puss på Jenny


Kommentarer
Postat av: konny

älskar dej :*

2009-01-11 @ 12:35:59
URL: http://jsoo.blogg.se/
Postat av: Tim H

söta flickor :)

2010-08-09 @ 13:05:16
URL: http://vivalatimmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback