Utmaning

2009-02-08 16:42:02
jag blev utmanad av Jenny


Regler:
1. Länka till den som utmanat dej.
2. berätta sju sanningar om dej.
3. utmana 7 personer i slutet av inlägget.
4. skriv ett medelande till de 7 personernas bloggar så de vet att de blivit utmandade.

Sanningar:
1. Jag är livrädd för att åka hiss
2. Jag hånglade första gången i början av 4an
3. pratar i sömnen
4. Har tvångstanke om att jag alltid måste kolla innan jag går och lägger mig att lampan i hallen lyser
5. Jag har gått i sömnen och kissat i badkaret ;]
6.  Hatar skräckfilmer + att jag får mardrömmar
7. har hånglat med 2 olika killar på samma kväll
 
 jag utmanar:
> anna och rebecka
> mika
> Liza
> alva
> matildaC
> josse
> Frida och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback