Tisdag

2009-02-03 22:13:49
Hej alla! Idag så började dagen med en jobbig skoldag,orkar inte berätta så mkt om skoldagen så det var en helt vanlig skoldag om man säger så. Eller jag kan säga 2 saker. På gympan så åkte vi längdskidor, jag,Rebecka,joel & Carl tog en liten ''genväg'' när vi åkte! Jag ramlade faktiskt bara 2 gången , Rebecka ramlade 4 gånger hihi. Jag hatar, hatar, hatar längdskidor! Sen så hade vi HK islutet, vi bakade bullar & dom vart jävligt gooda, ni måste bara smaka Emmys bullar någon gång. Sen så min middag vart en french hot dog, det är ju så jääävla gott! Hoppas du har ätit det ? Annars måste du pröva säger jag bara. jamjam. Sen så ikväll så har jag sett Andra avenyn med lillebroshan, bra avsnitt som vanligt.
Men nu ska jag gå & fika lite sen blir det att se på sunes sommar, bästa filmen som gjorts(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback