Onsdag

2009-02-18 07:25:14
Godmorgon kära vänner.
Idag ska jag inte till skolan utan vi ska till träslaget lr vad fan det heter, det ska typ vara massa andra skoler där också. Alltså jag fattar inte vad vi ska göra där så det finns inte så mkt att säga om det, kan skriva lite om det senare när jag har varit där. Men jag sitter & försöker få tag i Kim nu för att hans pappa skulle skjutsa oss dit redan klockan 08:00 men då kom jag på att då måste vi stå ute i 1timma och det gör jag inte bara, jag vill inte ha urininfektoinon. Men sen annars idag så vet jag inte vad jag ska göra, det blir nog att skriva klart deckaren. Men nu måste jag gå & försöka ringa Kim igen
LÖÖV / Lillemmy

Bjuder på den här ''fina'' bilden också. Älska dej Jenny

Kommentarer
Postat av: konny

HAHAHAHAHA jag dör :]

älskar dej med!

2009-02-18 @ 16:48:14
URL: http://jsoo.blogg.se/
Postat av: ErydéN_

spåårat fräääsch emmy =)<3

2009-02-18 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback