Måndag

2009-02-09 13:57:47

HejHej, har inte skrivit så mycket dom senaste dagarna för det har varit så mycket & jag har bara inte haft tid att sitta vid datorn. Idag så ska jag & Kim fara på stan, kim ska köpa en jätte snygg tröja för 300 kr & deeeeen kommer jag låna mycket ;] Kim har sovit hos mig, sen så inatt så vaknade jag 1000 gånger av att jag inte hade något täcke så tillslut så gick jag & hämtade ett eget täcke för att Kim tog det ju hela tiden. Men nu är han ute med min bror & hans kompisar, det vart jävligt tyst nu när dom gick ut ifal,. skönt. Jag tror jag ska gå & platta håret snart, jag har ny duschat så jag har KRULL. Guuuuud vad jag längtar till vecka 9 , då ska ju jag flyga ner till Stockholm och praoa hos min moster. Satan vad jag ska shoppa! Jag vet att ni är avundsjuka. Men nu måste jag sluta babbla & gå och platta håret. kramkram.

STOCKHOLM  ♥


Kommentarer
Postat av: anna

faktiskt ganska avundsjuk, ja (A)

2009-02-09 @ 18:22:30
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback