Fredag

2009-02-06 12:21:04
Nu har jag nyss kommit ut ur duschen och har tagit på mig mina myskläder sen mina tofflor till det,. känner hur mysig jag är just nu,. luktar jätte gott och har fräscht och fint hår. Det är verkligen skönt att ha sånna här dagar då man ägnar sig åt sig själv och sin kropp/hy/hår,. man börjar må så otroligt mycket bättre tycker jag :)

Men idag på dan vet jag inte vad jag ska göra, jag skulle vara med Kim tror jag men ingen svarar på hans hem tele så jag får väl vänta & se om han ringer mig. Jag tror han sover för han lana ju inatt så,. men aja då får jag längre tid för mig själv då. igår kväll var det en toppen kväll alltså, tack tjejer. Men nu ska jag gå & sminka mig pusspuss sötnosar.




Kommentarer
Postat av: ErydéN_

va fin tröja i bakrunden =)<3

2009-02-06 @ 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback