Fotaa

2009-02-28 15:21:30








Jag har passat på att fota lite idag för jag inte haft så mycket att göra nu på dagen. Så då tog jag lite kort på småkusinerna! Lite svårt att få bra bilder för den där lilla saken rör sig ganska mycket. Men jag fick något kort på dom, men jag lägger bara in några, kanske kommer fler senare. Nu är mamma,pappa,Albin & Kim på väg hit, dom kommer kanske vid klockan sju. Mamma ringde nyss och sa att båda lååg och sov och Albin hade sjungt i sömnen haha, jag undrar hur fan han kan ha gjort det. Men på mamma lät det som att det var jätte roligt ifal hah. Men nu ska jag & ta lite bullar, jag älskar bullar :] PEACE / lillemmy

Kommentarer
Postat av: Anonym

din kamera?? :D

2009-02-28 @ 21:16:05
Postat av: emmy

Neej, det är inte min kamera.

Men jag önska det var :)

2009-03-02 @ 08:12:48
URL: http://ehoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sskriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer skriv mer kriv mer

2009-03-02 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback