FET- TISTAG!!

2009-02-24 09:09:52
idag är det fettistag och det innebär ju att man får äta semlor idag, jag tycker det är sådärr gott, det blir lite för sliskit om man säger så! Men det går ner i magen :) Jag sitter på Malins jobb och väntar på att jag ska få göra något, hehe jag ska få åka runt i rullstol med massa andra. Det är jävligt kul att åka & jag har ju blivigt värsta kungen på att köra också. Idag när vi kommer hem så blir det att äta middag sen vara lite med smååkusinerna & sen se Andra avenyn. Mamma,pappa,Albin & Kim kommer hit på lördag tror jag, eller så kanske på fredag. När dom kommer blir det att fara på stan och göra massa skoj. Sen så fyller min favvooo tjej Konny år nästa lördag så jag funderar på om jag ska köpa något till henne här, men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne. Men jag är ju i Stockholm så det finns ju alltid något. Hoppas jag är hemma på din födelsedag bara. Men nu ska jag gå och äta mandariner. Man får ta hur mycket man vill. + dricka, I likeee =]  PEACE / lillemmy


Vill du tävla med mig?
den som slickar sig först runt munnen åker ut okej?
Jag äger dig jag lovar

Kommentarer
Postat av: konny

saknar dej busfrö(L)

2009-02-24 @ 21:37:33
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback