B A D A ♥

2009-02-11 21:36:45
Hej bloggen :)

Kom just från badhuset, har varit & badat med lillebroshan & mamma. Fy fan vad det är roligt att bada, ingen kan älska & bada så mycket som jag, jag är som en fisk :') Sen när vi var i stora poolen så drog Albin ner min bikini den skit ugen, men tur för han att jag var under vattnet. Sen så vart han sur på mig för jag inte våga hoppa och då slog han mig på ryggen, & ni kanske vet hur ont det tar att bli slagen på ryggen när man är blöt!? fyfan. Sen när vi badat klart så skulle jag gå ut & då har man ju som nån grej som man ska he i ett hål och  sen så ska de låta. Men då när jag skulle göra det så lät det inte och då hade jag redan het grejen i hålet, sen så fick jag mig inte ut :] lite pinsamt var det! Sen så fick vi varma chips av mamma SPÅRAT GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback