En Lista under tiden jag väntar på maten

2009-12-29 19:48:29
Nämn något som gjorde dig glad igår: mamma
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: tog massa fjantiga kort med pappa
Det sista du sa högt: men läggner
Det senaste någon sa till dig: joo
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: chips
Vad var det senaste du köpte: en klänning
Vad är det för färg på din ytterdörr: grå
Vad är det för väder hos dig nu: kallt
Godaste glassmaken: choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: jo
Trivs du med ditt jobb: om jag hade ett så hade jag väl gjort det
Favoritklädsel: leggings, Någon fin tröja
Favoritlåt just nu: A day to remember - if it means a lot you
Vad ser du om du tittar till höger: en idiot
Vad gör dig glad just nu: ..
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt men i handboll vänster
Humör just nu: ledsen,arg
Favoritgodis: finns 1000
Kläder just nu: lack leggings och kims dragon tröja
Sommarplaner: Stpckholm,Utomlands, vara ed familj & vänner 
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: nej , men har
Morgon eller nattmänniska: natt människa!!
Vad är viktigast för dig: att mina närmaste ska vara lyckliga
Är du kittlig: hahahaha om jag är
Snarkar du: HAHAH ojah
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: alla!!!!
Längtar du mest efter just nu: sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback